Fiskeolie og lidt opfølgning

19. maj 2019

Alder:
19 mdr.

Fiskeolie og lidt opfølgning

Hej Helen

Først vil jeg lige følge op på mit tidligere spørgsmål og sige tusind tak for din besvarelse og dine gode råd. Der er helt sikkert noget vi kan arbejde videre med :)

Jeg har selv været i tvivl om det gav mere uro end ro at vi sad inde hos ham, når han havde svært ved at finde ro, så vi skal i hvert fald prøve det der med at gå lidt til og fra.
Bamse bruger vi allerede. Den er fuldstændig uundværlig og nok også derfor jeg ikke tænkte på at nævne den :)

Stryge-tøj metoden ...

Annonce

... har jeg endnu ikke turde prøve. Jeg har simpelthen været nervøs for at det ville give mere uro, da han højst sandsynligt vil synes det er mere spændende end at sove? Men det kan selvfølgelig godt ske at det ikke bliver ved med at være spændende i længere tid.

Nå nu til et lille kort spørgsmål :)

Vi er helt sikkert ikke gode til at få spist al den fisk vi burde (ift anbefalingerne) og jeg har derfor tænkt på om man burde give ham et tilskud af fiskeolie. Hvad er din mening der?

Hilsen Mor

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

17. maj 2024 | Diverse | 16 mdr.

Cyklus efter fødsel

Hej Helen Jeg har denne gang et spørgsmål, som ikke direkte vedrører mine...

1. maj 2024 | Sovevaner | 20 mdr.

Problemer med putning til nat

Kære helen, Vi har store problemer med putning til nat herhjemme og ønsker...

9. marts 2024 | Sovevaner | 17 mdr.

Sove i egen seng - 17 mdr.

Hej Helen, Tak for dit svar til min forrige besked angående vores søn som...

5. februar 2024 | Sovevaner | 22 mdr.

Rutiner og weekend, del 2 - Lur

Kære Helen Tak for dit svar på mit forrige brev. Det er rigtig godt at...

2. februar 2024 | Kost og ernæring | 17 mdr.

Tynd mave?

Hej Helen. Vores datter på 17 måneder har ofte meget tynd afføring, og...

Annonce

Viden om børn:

Madras til barnevogn

En barnevognsmadras kan være lavet af forskellige materialer, f.eks. skumgummi. Det betyder, at madrassen let suger kondensvand, der naturligt vil samle sig i barnevognen, når barnet sveder eller bare trækker vejret. Derfor er det vigtigt, at madrassen løftes op og stilles på højkant dagligt, og når barnevognen ikke bruges, så madrassen er tør, når barnet skal ligge på den.

Om vinteren kan det være nødvendigt at tage madrassen med ind, så barnet ikke lægges på en iskold madras,...

Læs mere i Babylex

Vugge - vugning, bevægelse

At blive vugget, vippet og bevæget er med til at stimulere det lille barns vestibulærsans, også kaldet labyrintsans. Denne sans udvikles tidligt i graviditeten, og det ufødte barn får stimuleret denne sans, når moderen bevæger sig rundt. Når den gravide mor går omkring, så bliver barnet naturligt vugget og bevæget i livmoderen.

Det indre øre består af to dele: Balanceorganet og sneglen (Cochlea). Disse to dele kaldes med en fællesbetegnelse for labyrinten. Balanceorganet består...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om dit barns udvikling. Bogen er propfyldt med nyttig viden for alle forældre!

Det siger medlemmerne ...

..og endnu engang tak for en vidunderlig brevkasse!