Brev:
Fiskeolie og lidt opfølgning
19. maj 2019
Alder:
19 mdr.
Fiskeolie og lidt opfølgning
Hej Helen
Først vil jeg lige følge op på mit tidligere spørgsmål og sige tusind tak for din besvarelse og dine gode råd. Der er helt sikkert noget vi kan arbejde videre med :)
Jeg har selv været i tvivl om det gav mere uro end ro at vi sad inde hos ham, når han havde svært ved at finde ro, så vi skal i hvert fald prøve det der med at gå lidt til og fra.
Bamse bruger vi allerede. Den er fuldstændig uundværlig og nok også derfor jeg ikke tænkte på at nævne den :)
Stryge-tøj metoden har jeg endnu ikke turde prøve. Jeg har simpelthen været nervøs for at det ville give mere uro, da han højst sandsynligt vil synes det er mere spændende end at sove? Men det kan selvfølgelig godt ske at det ikke bliver ved med at være spændende i længere tid.
Nå nu til et lille kort spørgsmål :)
Vi er helt sikkert ikke gode til at få spist al den fisk vi burde (ift anbefalingerne) og jeg har derfor tænkt på om man burde give ham et tilskud af fiskeolie. Hvad er din mening der?
Hilsen Mor